BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 5, 2011

Kawan : Sakit tak bila hidup seorang?
Aku : Tak.
Kawan : Berapa banyak air mata terbuang?
Aku : Tiada.
Kawan : Ada turun berat badan?
Aku : Ada sedikit sebab mengayuh basikal.
Kawan : Selera makan macam mana?
Aku : Lebihkan banyak makanan yang sihat sebab kena jaga stamina.
Kawan : Tidur cukup?
Aku : Tengah betulkan semula otak.
Kawan : Rasa sunyi?
Aku : Internet aku sentiasa berfungsi, tiada masa nak duduk menyendiri.
Kawan : Ada rasa nak menangis?
Aku : Ada juga.
Kawan : Kenapa?
Aku : Sebab penat mengayuh, tapi aku termakan nasi.
Kawan : Ingatkan nak menangis sebab kecewa atau makan hati.
Aku : Hati ayam goreng berempah sangat sedap.
Kawan : Nak lari dari realiti?
Aku : Bahkan aku mengejar apa itu realiti
 

0 comments: